Overslaan en naar de inhoud gaan

CORONA - FAQ LEDEN

Op deze pagina verzamelden we de belangrijkste vragen van onze leden. Heb je toch nog een dringende vraag contacteer ons dan op ons hotline nummer +32 (0) 9 396 11 81.

Vragen? Hier zijn de antwoorden.

Hoe lang duurt deze sluiting?

De sluiting duurt 3 weken en loopt tot en met vrijdag 3 april, het begin van de Paasvakantie. We volgen de updates op via de sector federatie fitness.be en zullen jullie ook op de hoogte houden mocht deze verlengd worden.

Wat gebeurt er met mijn abonnement?

JIMS zal de looptijd van je abonnement verlengen met een periode van 3 weken ter compensatie voor de sluiting. Indien je wenst, kan je deze compensatie ook omzetten in opties of aankopen in de club wanneer we opnieuw openen. We zien deze compensatie als een commerciële tegemoetkoming voor jullie loyauteit.

Waar vind ik bijkomende info?

We zijn vandaag deels afhankelijk van beslissingen van de overheid en de sectorfederatie. Zodra er belangrijke wijzigingen zijn zullen we jullie updaten via de gebruikelijke kanalen: Facebook en email. Heb je nog dringende vragen, dan kan je ons bereiken op 09/396 11 81 tijdens de kantooruren (ma- vrij van 9-17u) of per mail info@jimsfitness.com. We engageren ons om jullie een antwoord te geven binnen de 24 uur tijdens de weekdagen.

Ik kwam recent sporten, loop ik risico?

Het virus wordt voornamelijk overgedragen van mens op mens (hoesten, niezen, …). De kans op overdracht via fitness toestellen is zeer beperkt. Om dit gevaar verder te reduceren hebben we de toestellen op zeer regelmatige basis ontsmet. Ons gebruikelijk reinigingsmiddel is reeds voldoende desinfecterend. Indien de algemene richtlijnen correct toegepast zijn door de leden, is het gevaar op besmetting beperkt.

Zijn er besmettingen gekend bij leden van jullie clubs?

Tot op heden heeft geen enkel lid ons officieel op de hoogte gesteld van zijn of haar besmetting. We volgen de situatie nauwlettend op. Indien we officieel op de hoogte gesteld worden van een recente besmetting in een club zullen we de leden van die club hiervan per mail op de hoogte stellen zodat zij de nodige testen kunnen ondergaan.

Wat kunnen we doen als lid?

We vragen je om de instructies van de bevoegde instanties strikt na te leven voor je eigen welzijn en dat van je familie. Meer info vind je op https://www.info-coronavirus.be