Overslaan en naar de inhoud gaan

CORONA - FAQ LEDEN

Op deze pagina verzamelden we de belangrijkste vragen van onze leden. Heb je toch nog een dringende vraag contacteer ons dan op ons hotline nummer +32 (0) 9 396 11 81.

Vragen? Hier zijn de antwoorden.

Zijn alle Belgische clubs gesloten?

Ja, momenteel zijn alle clubs in België gesloten.

Tot wanneer zijn de clubs gesloten?

We volgen de richtlijnen van de autoriteiten. Van zodra er nieuwe beslissingen genomen worden door de overheid, zullen we jullie op de hoogte houden via de Facebookpagina’s en via e-mail.

Mag ik een compensatie verwachten voor de gesloten periode?

Je mag een compensatie verwachten die overeenstemt met de gesloten periode. Je ontving hiervoor een e-mail. We geven je automatisch dezelfde compensatie als tijdens de eerste lockdown, tenzij je een andere wenst. Indien je de e-mail niet ontvangen hebt, kan je je compensatie aanvragen op https://www.jimsfitness.be/nl/compensation

Tot wanneer kan ik een compensatie aanvragen?

Dat kan tot 10 december via https://www.jimsfitness.be/nl/compensation of via de e-mail die u van ons ontvangen hebt.

Kan ik deelnemen aan online groepslessen?

Zeker! Via onze applicatie MyJIMS kan je dagelijks deelnemen aan groepslessen van jouw favoriete lesgevers. Reserveer je plek in de les, en blijf fit van thuis uit!

Hoe kan JIMS mij ondersteunen om fit te blijven tijdens deze lockdown?

Onze coaches staan te popelen om je vanop afstand te coachen! Download snel onze MyJIMS applicatie, en kom in contact met je coach die een persoonlijk trainingsschema voor je zal opstellen en je blijft opvolgen, zelfs als je niet in de club kan komen sporten.

Neemt JIMS extra maatregelen als de clubs weer open gaan?

Sinds de vorige lockdown heeft JIMS geïnvesteerd in extra maatregelen:
- Extra poets- en ontsmettingsblokken
- Handgels
- Temperatuurmetingen
- reservatieblokken
We houden de richtlijnen in de gaten, en passen ons aan aan de telkens veranderende situatie.