CORONA - FAQ LEDEN
Op deze pagina verzamelden we de belangrijkste vragen van onze leden. Heb je toch nog een dringende vraag contacteer ons dan op ons hotline nummer +32 (0) 9 396 11 81.
Vragen? Hier zijn de antwoorden.
Vragen? Hier zijn de antwoorden.

Ja, momenteel zijn alle clubs in België gesloten.

We volgen de richtlijnen van de autoriteiten. Van zodra er nieuwe beslissingen genomen worden door de overheid, zullen we jullie op de hoogte houden via de Facebookpagina’s en via e-mail.

Je mag een compensatie verwachten die overeenstemt met de gesloten periode. Je ontving hiervoor een e-mail. We geven je automatisch dezelfde compensatie als tijdens de eerste lockdown, tenzij je een andere wenst. Indien je de e-mail niet ontvangen hebt, kan je je compensatie aanvragen op https://www.jimsfitness.be/nl/compensation

Dat kan tot de heropening van de clubs via https://www.jimsfitness.be/nl/compensation of via de e-mail die u van ons ontvangen hebt.

Zeker! Via onze applicatie MyJIMS kan je dagelijks deelnemen aan groepslessen van jouw favoriete lesgevers. Reserveer je plek in de les, en blijf fit van thuis uit!

Onze coaches staan te popelen om je vanop afstand te coachen! Download snel onze MyJIMS applicatie, en kom in contact met je coach die een persoonlijk trainingsschema voor je zal opstellen en je blijft opvolgen, zelfs als je niet in de club kan komen sporten.

Sinds de vorige lockdown heeft JIMS geïnvesteerd in extra maatregelen:
- Extra poets- en ontsmettingsblokken
- Handgels
- Temperatuurmetingen
- reservatieblokken
We houden de richtlijnen in de gaten, en passen ons aan aan de telkens veranderende situatie.